Paraplyer er et indslag i hverdagen, vi alle ser, og derfor er paraplyen også et fortrinligt medie for din marketing og lancering af dit logo. Alle ser dit brand på den måde, og dine kunder vil elske dig for denne fyrstelige gave. Bemærk det sorte felt på paraplyskærmen, det er her dit brand i form af en tekst eller et logo vil tage sig bedst ud.
Nu om dage kan der være en tendens til, at man glemmer det der med ”branding”. Men det at du har et brand betyder ikke bare, at du vil slå dig op på et eller andet intetsigende varemærke. Kan du udvikle et iøjnefaldende og velrenommeret”brand” får dinetænkelige kunder også en instinktiv forståelse af, hvad det er de køber. Er dit ”brand” først blevet kendt, vil du også udvikle det, vi kunne kalde ”trofaste kunder”. De trofaste kunder knytter forventninger og følelser til dit”brand”. De kender det, og herfra er vejen ikke lang til beslutningen om at købe. Det”brand”, du har udviklet, forbindes af kunden med noget ekstra, noget mere end blot det produkt eller den service, du udbyder på markedet. Et gammelkendt”brand”påvirker derfor dine kunders valg positivt. Dette kan forklares ved, at kunderne har tillid til stærke ”brands”; de ved, hvad de kan forvente af firmaet bag ”brandet”.
Når du er i stand til skabe dit ”brand” knytter du med andre ord også nogle værdier til dit produkt eller din service. Dit budskab kan formidles på mange måder på en Automatisk regnbue paraply – direkte eller indirekte – fortæller dit ”brand” en historie om din virksomhed eller dit produkt. Det er denne historie, der sætter dine værdieri spil og påvirker dine kunders opfattelser af det, du sælger. Det berømte eksempel m.h.t. hvad du vælger at købe tager f.eks. sit udgangspunkt i kundens værdier. Er det en kunde, der går op i det økologiske, lægger hun altid en liter økologisk mælk eller æg fra fritgående høns i sin indkøbsvogn. Her er det om noget ikke blot den daglige mælk eller æg, det handler om. Det handler fremfor alt her også om at sælge en livsstil og den gode historie om sunde og glade dyr, der producerer mere ogetablerer sundere produkter og et rent miljø.
Vi husker den gamle reklame på det flimrende biograflærred. Gajol udviklede sit brandmed ordene ”Det danske vejr er Gajol-vejr”. Det varede ikke længe, før vi alle tænkte på en Gajol halspastil, hver gang vi så en paraply eller en person med en efterårs-snue.
Så hvad vil du gøre dig kendt på, hvordan vil du tage dig ud i dine kommende kunders øjne og hvordan skal din strategi lægges. Du kunne jo altid starte med logoparaplyen og senere se at få udbygget din strategi m.h.t. branding.
Produktdata:
Størrelse (r): Ø103 cm
Farve (r): regnbue
Materiale (r): Træ / Metal / Polyester
Vægt (netto): 0,393 kg
Vægt (brutto): 0,430 kg
Branding (logo eller tekst):
Silketryk: 280/170 x 210 mm S1 + H2
Tampon-print: 15 x 40 mm K1 + H2
Overførselstryk: 280/170 x 210 mm T2 + H2